+420 725 895 550Republikánská 45, Plzeň
Chci úspěšný web

BLOG
Přečtěte si, co je nového

Všechny články

Kvalitní web copywriting a SEO jdou ruku v ruce

Za výborným textem na webu je spousta přípravné práce, kterou, pokud je text skvělý, nezaznamenáte. Všechno začíná analýzou klíčových slov. Na základě této analýzy se text připraví tak, aby byl pro návštěvníky vašeho webu relevantní a přesvědčil je, aby nakoupili právě u vás.

Marketing na sociálních sítích

Sociální sítě - Facebook, Instagram, LinkedIn - pokud bychom měli jmenovat ty nejznámější, jsou velkým fenoménem a časy, kdy byly vnímány pouze jako zdroj zábavy a trávení volného času jsou dávno pryč.

Cena za SEO - ceník optimalizace webu

SEO - magickým slovem - v překladu z angličtiny "search engine optimization" - označujeme způsoby, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů, tedy u nás v Čechách primárně na Googlu a Seznamu.

Co sleduji, když hodnotím web v roce 2020?

Posledních více než 10 let je mým pracovním prostředím svět internetu, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že dělám neustále jednu věc - automaticky hodnotím webové stránky.

Přestanou se Vaše webové stránky zobrazovat?

Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Kvalitní web copywriting a SEO jdou ruku v ruce

Kvalitní web copywriting a SEO jdou ruku v ruce



Za výborným textem na webu je spousta přípravné práce, kterou, pokud je text skvělý, nezaznamenáte. Všechno začíná analýzou klíčových slov. Na základě této analýzy se text připraví tak, aby byl pro návštěvníky vašeho webu relevantní a přesvědčil je, aby nakoupili právě u vás. Hlavní cíl copywritera je takový text napsat.

Analýza klíčových slov

Pro každého copywritera je základním kamenem analýza klíčových slov. Díky ní, když to zjednodušíme, zjistí, na jaká témata se zaměří a co návštěvníci vašeho webu hledají. Analýza klíčových slov je velice důležitá i kvůli SEO, tedy optimalizaci webu pro vyhledávače. Opět jde o to připravit pro návštěvníky co nejrelevantnější obsah, který se dobře čte a je technicky v pořádku.

 

Profesionálně zpracovaná analýza obsahuje stovky klíčových slov a v nejlepším případě ji copywriter dostává již připravenou od SEO specialisty. Na příkladu vám ukážu značně zjednodušený výsledek analýzy klíčových slov na téma copywriting:

a kromě toho i perličky typu:

  • co je to copywrighter
  • copyrighting
  • copyriting

Podobných slov a slovních spojení získáte desítky až stovky. U každého výrazu se zjišťuje, jak často je hledaný, a díky tomu dokážete pro všechna témata najít nejvhodnější „základní kameny“.

Jsou nutné titulky a popisky?

Že titulky a popisky do copywritingu nepatří? Ale kdeže! Vždyť i to, co je mimo stránku, kam text píšete, musí nějak vypadat a splňovat jisté parametry. A to se zase vracíme k SEO. Pokud chcete návštěvníka nalákat, vymyslete vhodný titulek a doplňte ho zajímavým popiskem. Právě ty se totiž zobrazí ve výsledku vyhledávání a pomůžou ke zvýšení návštěvnosti.

 

Samotný text jen v minimu případů vznikne na „první dobrou“. Často je ho potřeba upravit, aby se příjemně četl, byl co nejkonkrétnější a vyzval návštěvníky k akci. Proto takový text nemůže psát kdokoli. Chce to cit pro jazyk, vyvarovat se chyb a používání trpného rodu.

 

Chcete na webu text, který dnem i nocí shání zákazníky? Ozvěte se mi a já to zařídím.

 

POPTAT COPYWRITING