+420 725 895 550Republikánská 45, Plzeň
Chci úspěšný web

BLOG
Přečtěte si, co je nového

Všechny články

Kvalitní web copywriting a SEO jdou ruku v ruce

Za výborným textem na webu je spousta přípravné práce, kterou, pokud je text skvělý, nezaznamenáte. Všechno začíná analýzou klíčových slov. Na základě této analýzy se text připraví tak, aby byl pro návštěvníky vašeho webu relevantní a přesvědčil je, aby nakoupili právě u vás.

Marketing na sociálních sítích

Sociální sítě - Facebook, Instagram, LinkedIn - pokud bychom měli jmenovat ty nejznámější, jsou velkým fenoménem a časy, kdy byly vnímány pouze jako zdroj zábavy a trávení volného času jsou dávno pryč.

Cena za SEO - ceník optimalizace webu

SEO - magickým slovem - v překladu z angličtiny "search engine optimization" - označujeme způsoby, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů, tedy u nás v Čechách primárně na Googlu a Seznamu.

Co sleduji, když hodnotím web v roce 2020?

Posledních více než 10 let je mým pracovním prostředím svět internetu, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že dělám neustále jednu věc - automaticky hodnotím webové stránky.

Přestanou se Vaše webové stránky zobrazovat?

Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...

Drobečková navigace

Úvod > Online marketing > Copywriting > Co to je Copywriting

Co to je Copywriting

Možná jste se už setkali s povědomě znějícím slovem copywriting, ale co znamená? A proč se v poslední době tak často mluví o web copywritingu? Anglické slovo „copy“ označuje reklamní text. A je jedno, jestli je zveřejněný na webu, v novinách nebo v jiné inzerci. A konečně copywriting je obor zabývající se tvorbou marketingových textů.

Zklamu vás. Na internetu najdete jen minimum skutečně reklamních textů. Webové stránky totiž vznikly jako zdroj informací, nikoli inzerce, ale spousta lidí to nevnímá. Kvalitní copywriter se pozná tak, že umí v textu propojit informaci s inzercí a správným technickým zpracováním tím způsobem, aby vás zaujal nejen obsah, ale i produkt, který se za textem skrývá. Copywriter je tedy jedním z důležitých stavitelů webového obsahu.

Cíle copywritingu

Proč je dobrý text tolik potřeba? Protože vám na web přivede potenciální zájemce o váš produkt! To je pěkné, ale tak jednoduché to bohužel není. Na váš web nechodí jen lidé s okamžitým zájmem nakoupit. Chtějí se například dozvědět informace o vaší firmě, zajímá je, jestli je ten konkrétní produkt pro ně vhodný a proč by si ho měli koupit právě od vás.

Proto je nutné cíle kvalitního web copywritingu jasně definovat:

  1. Budování a posilování značky
  2. Získání důvěry zákazníků
  3. Informování
  4. Usnadnění cesty ke koupi

Jak vidíte, není to v prvním plánu o prodeji, přesto na něj nesmíme zapomenout.

Výhody kvalitního web copywritingu

Zajímá vás, co vám profesionálně napsaný text ve výsledku přinese? Relevantní text především zaujme větší objem návštěvníků. Nerozhodnutí zájemci se budou opakovaně vracet a existuje vysoká pravděpodobnost, že nakoupí právě od vás. A to vše díky kvalitnímu copywritingu.

Text totiž čtenáře informuje o hodnotě produktu či služby. A nakonec ho odkáže na objednávkový formulář, do e-shopu, nebo na konkrétní produktovou stránku.

Chcete na svém webu takto šikovný text? Zavolejte mi a já vám ho zajistím.

POPTAT COPYWRITING