Možná jste se už setkali s povědomě znějícím slovem copywriting, ale co znamená? A proč se v poslední době tak často mluví o web copywritingu? Anglické slovo „copy“ označuje reklamní text. A je jedno, jestli je zveřejněný na webu, v novinách nebo v jiné inzerci. A konečně copywriting je obor zabývající se tvorbou marketingových textů.
Zklamu vás. Na internetu najdete jen minimum skutečně reklamních textů. Webové stránky totiž vznikly jako zdroj informací, nikoli inzerce, ale spousta lidí to nevnímá. Kvalitní copywriter se pozná tak, že umí v textu propojit informaci s inzercí a správným technickým zpracováním tím způsobem, aby vás zaujal nejen obsah, ale i produkt, který se za textem skrývá. Copywriter je tedy jedním z důležitých stavitelů webového obsahu.
Proč je dobrý text tolik potřeba? Protože vám na web přivede potenciální zájemce o váš produkt! To je pěkné, ale tak jednoduché to bohužel není. Na váš web nechodí jen lidé s okamžitým zájmem nakoupit. Chtějí se například dozvědět informace o vaší firmě, zajímá je, jestli je ten konkrétní produkt pro ně vhodný a proč by si ho měli koupit právě od vás.
Proto je nutné cíle kvalitního web copywritingu jasně definovat:
Jak vidíte, není to v prvním plánu o prodeji, přesto na něj nesmíme zapomenout.
Zajímá vás, co vám profesionálně napsaný text ve výsledku přinese? Relevantní text především zaujme větší objem návštěvníků. Nerozhodnutí zájemci se budou opakovaně vracet a existuje vysoká pravděpodobnost, že nakoupí právě od vás. A to vše díky kvalitnímu copywritingu.
Text totiž čtenáře informuje o hodnotě produktu či služby. A nakonec ho odkáže na objednávkový formulář, do e-shopu, nebo na konkrétní produktovou stránku.
Chcete na svém webu takto šikovný text? Zavolejte mi a já vám ho zajistím.
A: Republikánská 45, 326 00 Plzeň