Za výborným textem na webu je spousta přípravné práce, kterou, pokud je text skvělý, nezaznamenáte. Všechno začíná analýzou klíčových slov. Na základě této analýzy se text připraví tak, aby byl pro návštěvníky vašeho webu relevantní a přesvědčil je, aby nakoupili právě u vás.
Sociální sítě - Facebook, Instagram, LinkedIn - pokud bychom měli jmenovat ty nejznámější, jsou velkým fenoménem a časy, kdy byly vnímány pouze jako zdroj zábavy a trávení volného času jsou dávno pryč.
SEO - magickým slovem - v překladu z angličtiny "search engine optimization" - označujeme způsoby, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů, tedy u nás v Čechách primárně na Googlu a Seznamu.
Posledních více než 10 let je mým pracovním prostředím svět internetu, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že dělám neustále jednu věc - automaticky hodnotím webové stránky.
Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...
Sociální sítě - Facebook, Instagram, LinkedIn - pokud bychom měli jmenovat ty nejznámější, jsou velkým fenoménem a časy, kdy byly vnímány pouze jako zdroj zábavy a trávení volného času jsou dávno pryč. Díky obrovskému množství lidí, kteří jsou na nich zaregistrování a denně je používají, se staly také lákavým terčem marketingových aktivit menších i větších firem.
Prostřednictvím sociálních sítí můžeme mířit na správné cílové skupiny a oslovovat je zajímavým a relevantním obsahem. Marketing na sociálních sítích se dá využít nejen jako podpora prodeje produktů a služeb, ale současně dokáže zvýšit povědomí společnosti a loajalitu zákazníků vůči ní. Veškeré informace, které chceme mezi naše potenciální klienty dostat, se mohou díky sociálním sítím šířit rychleji a zasáhnout obrovské množství lidí.
Správa profilu na Facebooku zahrnuje především komunikaci a prezentaci Vaší značky na Facebooku, vytvoření publikačního plánu pro pravidelné publikování příspěvků, komunikaci s fanoušky a aktivní hledání možností pro lepší využití této sítě
Správa placených kampaní na Facebooku v sobě skrývá návrh strategie, vlastní nastavení kampaní, jejich pravidelnou správu a vyhodnocování. Více o reklamě na Facebooku...
Správa placených kampaní na Instagramu je podobná jako správa kampaní na Facebooku - tedy především nastavení, vlastní správa a optimalizace reklamní kampaně
Influencer marketing je o využívání mediálně známých osobností pro propagaci produktu, služby nebo značky. Využíváme vybudovanou početnou komunitu lidí na sociálních sítích, kde se vyjadřuje k různým tématům. Jeho komunita mu z pravidla věří, ztotožňuje se s jeho názory a získává od něj inspiraci.
Správa placených kampaní na LinkedIn na největší profesní sociální sítí na světě. V ČR je na ní aktivní statisíce uživatelů a desetitisíce firem. Skrze placenou inzerci na LinkedInu se k nim máte možnost dostat a oslovit je svojí službou.