+420 725 895 550Republikánská 45, Plzeň
Chci úspěšný web

BLOG
Přečtěte si, co je nového

Všechny články

Marketing na sociálních sítích

Prostřednictvím sociálních sítí můžeme mířit na správné cílové skupiny a oslovovat je zajímavým a relevantním obsahem...

Cena za SEO - ceník optimalizace webu

SEO - magickým slovem - v překladu z angličtiny "search engine optimization" - označujeme způsoby, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů, tedy u nás v Čechách primárně na Googlu a Seznamu.

Co sleduji, když hodnotím web v roce 2020?

Posledních více než 10 let je mým pracovním prostředím svět internetu, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že dělám neustále jednu věc - automaticky hodnotím webové stránky.

Přestanou se Vaše webové stránky zobrazovat?

Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...

PF 2018

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Marketing na sociálních sítích

Marketing na sociálních sítích



marketing na sociálních sítíchSociální sítě - Facebook, Instagram, LinkedIn - pokud bychom měli jmenovat ty nejznámější, jsou velkým fenoménem a časy, kdy byly vnímány pouze jako zdroj zábavy a trávení volného času jsou dávno pryč. Díky obrovskému množství lidí, kteří jsou na nich zaregistrování a denně je používají, se staly také lákavým terčem marketingových aktivit menších i větších firem.

Prostřednictvím sociálních sítí můžeme mířit na správné cílové skupiny a oslovovat je zajímavým a relevantním obsahem. Marketing na sociálních sítích se dá využít nejen jako podpora prodeje produktů a služeb, ale současně dokáže zvýšit povědomí společnosti a loajalitu zákazníků vůči ní. Veškeré informace, které chceme mezi naše potenciální klienty dostat, se mohou díky sociálním sítím šířit rychleji a zasáhnout obrovské množství lidí.

Marketing na sociálních sítích - základní služby

Správa profilu na Facebooku

Správa profilu na Facebooku zahrnuje především komunikaci a prezentaci Vaší značky na Facebooku, vytvoření publikačního plánu pro pravidelné publikování příspěvků, komunikaci s fanoušky a aktivní hledání možností pro lepší využití této sítě

Správa placených kampaní na Facebooku

Správa placených kampaní na Facebooku v sobě skrývá návrh strategie, vlastní nastavení kampaní, jejich pravidelnou správu a vyhodnocování. Více o reklamě na Facebooku...

Správa placených kampaní na Instagramu

Správa placených kampaní na Instagramu je podobná jako správa kampaní na Facebooku - tedy především nastavení, vlastní správa a optimalizace reklamní kampaně

Influencer marketing

Influencer marketing je o využívání mediálně známých osobností pro propagaci produktu, služby nebo značky. Využíváme vybudovanou početnou komunitu lidí na sociálních sítích, kde se vyjadřuje k různým tématům. Jeho komunita mu z pravidla věří, ztotožňuje se s jeho názory a získává od něj inspiraci.

Správa placených kampaní na LinkedIn

Správa placených kampaní na LinkedIn na největší profesní sociální sítí na světě. V ČR je na ní aktivní statisíce uživatelů a desetitisíce firem. Skrze placenou inzerci na LinkedInu se k nim máte možnost dostat a oslovit je svojí službou.

Marketing na sociálních sítích - další možnosti a služby

  • Strategie prezentace na sociálních sítích
  • Analýza prezentace na sociálních sítích
  • Správa Pinterest profilu

Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů