+420 725 895 550Republikánská 45, Plzeň
Chci úspěšný web

BLOG
Poslední články z blogu

Všechny články

PF 2018

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Pozor na podvodníky - ES firmy nejsou Seznam.cz

Hospodářské noviny zveřejnily článek o novém katalogovém podvodu, jehož oběťmi se stávají firmy zapsané v katalogu firmy.cz od Seznamu...

Naučte se lépe využívat internet společně s Googlem

V tomto příspěvku bych Vás rád seznámil s hodně zajímavým projektem od Googlu - Digitální garáž. Sám jsem ho celý absolvoval a mohu s čistým svědomím říct, že pokud to s využitím internetu pro své podnikání myslíte vážně, najděte si čas a absolvujte ho.

PF 2017

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Windows 10 bezplatně jen do 29. července

Blíží se rozhodnutí zda přejít na nový operační systém...

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov



Datum konání:
17.7.2015

V jednom z předcházejících článků jsem nakousl téma analýzy klíčových slov. Slíbil jsem, že se k ní ještě vrátíme a teď ten slib plním...

Analýza klíčových slov - základní postup:

Na začátku třídíme klíčová slova související s analyzovaným oborem, až nám zůstanou výrazy, které jsou pro úspěch webu nejdůležitější. Klasifikační analýza má 4 části:

1. Sestavení klíčových slov

Nejprve vytvoříme seznam všech výrazů a slovních spojení, která se týkají vašeho podnikání. Pracujeme i se stovkami a někdy dokonce tisíci slov.

2. Nejvíce hledaná slova

Pak zjistíme, které z těchto termínů lidé hledají na Googlu a Seznamu nejvíce, a která naopak ne. Výsledek mnohdy bývá úplně jiný, než byste čekali.

3. Rozdělení do skupin

Klíčová slova, která jsou nejvíce frekventovaná, pak rozdělíme do kategorií.

Příklad: U prodejce kabelek* by mohly tyto skupiny vypadat takto:

  • Kabelky podle značek - v této skupině mohou být klíčová slova jako kabelky Guess, kabelky
  • Desigual nebo třeba kabelky Michael Kors atd.
  • Kabelky podle materiálu - kožené, koženkové, textilní kabelky
  • Kabelky podle ceny - levné nebo luxusní kabelky, kabelky ve slevě
  • Další kategorie, např. kabelky podle účelu (do společnosti, pro volný čas, do práce), způsobu nošení (přes rameno, do ruky), podle barev atd.

4. Nejvíce hledané skupiny

Nyní se opět zaměříme na chování potenciálního zákazníka a zjistíme, podle čeho váš produkt nejčastěji hledá. Díky tomu pak určíme, které z vytypovaných kategorií budou pro úspěch vašeho webu nejdůležitější.

*Pozn.: Veškerá data o kabelkách, která zde používáme, jsou pouze hypotetická.

Tak co, pomohlo Vám to lépe se zorientovat v tom, co to analýza klíčových slov vlastně je? Díky za Vaše komentáře...


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář