Aby byl váš web vidět, potřebuje SEO optimalizaci pro vyhledávače. Zkratka SEO se překládá také jako optimalizace nalezitelnosti. Když web vytvoříte, neznamená to, že bude automaticky vidět. Cílem SEO je proto zlepšit viditelnost v internetových vyhledávačích, jako je Google nebo Seznam. Díky metodám SEO bude váš web na lepších pozicích a uživatelé ho lépe najdou.
Dobře postavený web je základem. Abyste s ním v konkurenci uspěli, měl by mít některé důležité parametry, například texty, které obsahují klíčová slova. SEO pracuje i s dalšími nástroji, například je nutné vyplnit titulky stránek a meta popisky, správně formátovat texty, měřit návštěvnost a stránky vhodně upravovat (optimalizovat).
SEO optimalizace webu má svá pravidla, která se ale mění, protože svět internetu je rychlý. Vyhledávače si všímají, zda je váš web optimalizovaný i pro mobilní telefony nebo tablety. Podstatný je také relevantní obsah, který je kvalitní a originální. Jen tak budou vyhledávače vnímat váš web jako autoritu a přidají mu plusové body.
Výsledkem SEO optimalizace je úspěšný web, který si ve výsledcích vyhledávání stojí velmi dobře. Zvýší se návštěvnost vašich webovek. První viditelné výsledky přichází už po 3 až 6 měsících úprav. Pokud chcete přivést návštěvníky rychleji, doporučuji SEO kombinovat s reklamou na Googlu a Seznamu nebo na Facebooku.
Rád vám cenu SEO optimalizace vašeho webu spočítám. Vše se odvíjí od velikosti vašich stránek a od vašich představ. Napište mi nebo zavolejte.