Texty, jimiž opatříte web, rozhodují o úspěšnosti webové prezentace. Pracují s klíčovými slovy, jež jsou důležité pro vyhledávače, přináší prodejní argumenty, správně navedou vaše zákazníky nebo uživatele. Přesně takové texty pro vás zajistím.
Copywriting je tvorba textů pro weby. Webové texty mají jasný úkol: udržet pozornost, přesvědčit, navést uživatele, vyzvat k akci a také pomoci webům zlepšit pozici ve vyhledávačích. Obor copywritingu je důležitou součástí on-line marketingu a podobně jako v jiných oblastech se vyplatí svěřit ho profesionálovi. Více info o tom, co je to copywriting...
Copywriter vám vytvoří texty na míru. Dobrý a profesionální text prokáže vašemu webu skvělou službu, ale špatně napsaný text dokáže od nákupu nebo objednávky odradit. Šikovný copywriter připraví texty, které:
Copywriting je důležitým nástrojem on-line marketingu, proto ho nepodceňujte. Dobře napsané texty jsou skvělou investicí. Kromě toho, že podpoří váš web ve výsledku vyhledávání, působí emotivně na vaše zákazníky.
Kvalitní obsah má zásadní vliv na PPC kampaně. Vedle ceny PPC je zásadním kritériem i takzvané skóre kvality, protože vyhledávače hodnotí, jestli je stránka, na níž reklama cílí, opravdu kvalitní. Pokud ne, tak zjednodušeně řečeno reklamu odsouvají na horší pozice a jedinou šancí, jak toto zvrátit, je navyšování ceny za proklik.
Texty pro web se účtují podle normostrany (1 800 znaků). Pro většinu webů stačí kolem 5 normostran textu. Cena za normostranu se pohybuje někde mezi 1.500 a 3.000 Kč. Více o cenách a cenotvorně copywritingu....
Chcete lepší texty? Napište mi nebo zavolejte.