Prostřednictvím sociálních sítí můžeme mířit na správné cílové skupiny a oslovovat je zajímavým a relevantním obsahem...
SEO - magickým slovem - v překladu z angličtiny "search engine optimization" - označujeme způsoby, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů, tedy u nás v Čechách primárně na Googlu a Seznamu.
Posledních více než 10 let je mým pracovním prostředím svět internetu, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že dělám neustále jednu věc - automaticky hodnotím webové stránky.
Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...
Veselé Vánoce a šťastný nový rok...
Texty, jimiž opatříte web, rozhodují o úspěšnosti webové prezentace. Pracují s klíčovými slovy, jež jsou důležité pro vyhledávače, přináší prodejní argumenty, správně navedou vaše zákazníky nebo uživatele. Přesně takové texty pro vás zajistím.
Copywriting je tvorba textů pro weby. Webové texty mají jasný úkol: udržet pozornost, přesvědčit, navést uživatele, vyzvat k akci a také pomoci webům zlepšit pozici ve vyhledávačích. Obor copywritingu je důležitou součástí on-line marketingu a podobně jako v jiných oblastech se vyplatí svěřit ho profesionálovi.
Copywriter vám vytvoří texty na míru. Dobrý a profesionální text prokáže vašemu webu skvělou službu, ale špatně napsaný text dokáže od nákupu nebo objednávky odradit. Šikovný copywriter připraví texty, které:
Copywriting je důležitým nástrojem on-line marketingu, proto ho nepodceňujte. Dobře napsané texty jsou skvělou investicí. Kromě toho, že podpoří váš web ve výsledku vyhledávání, působí emotivně na vaše zákazníky.
Kvalitní obsah má zásadní vliv na PPC kampaně. Vedle ceny PPC je zásadním kritériem i takzvané skóre kvality, protože vyhledávače hodnotí, jestli je stránka, na níž reklama cílí, opravdu kvalitní. Pokud ne, tak zjednodušeně řečeno reklamu odsouvají na horší pozice a jedinou šancí, jak toto zvrátit, je navyšování ceny za proklik.
Texty pro web se účtují podle normostrany (1 800 znaků). Pro většinu webů stačí kolem 5 normostran textu. Cena za normostranu je 1 900 korun.
Chcete lepší texty? Napište mi nebo zavolejte.