Za výborným textem na webu je spousta přípravné práce, kterou, pokud je text skvělý, nezaznamenáte. Všechno začíná analýzou klíčových slov. Na základě této analýzy se text připraví tak, aby byl pro návštěvníky vašeho webu relevantní a přesvědčil je, aby nakoupili právě u vás.
Prostřednictvím sociálních sítí můžeme mířit na správné cílové skupiny a oslovovat je zajímavým a relevantním obsahem...
SEO - magickým slovem - v překladu z angličtiny "search engine optimization" - označujeme způsoby, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů, tedy u nás v Čechách primárně na Googlu a Seznamu.
Posledních více než 10 let je mým pracovním prostředím svět internetu, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že dělám neustále jednu věc - automaticky hodnotím webové stránky.
Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...
Nová otázka bude znít:
JE VÁŠ WEB MOBILNÍ?
Při stále rostoucím počtu uživatelů internetu z mobilních telefonů se to asi dalo čekat. Nikoho z nás nebaví prohlížet si, natož něco objednávat na stránkách, které nejsou uzpůsobeny mobilním zařízením. Koneckonců proč taky v 21.století, že? Přístup Googlu je takovýto: bude-li mít web mobilní verzi, čeká ho zvýhodnění. Vedle toho zvýhodní i umístění výsledku z mobilních aplikací. Sám Google tvrdí, že změna bude mít významný dopad, takže nejde o žádné kosmetické změny a nevýznamné doplnění algoritmu.
Pokud se chcete podívat jak je na tom Váš web, můžete použít tuto aplikaci od Googlu.
Mimochodem, jestli si chcete podívat, jak se správně nastavený web pro mobil chová, podívejte se třeba právě na tyto moje stránky v mobilu: www.jaroslavvoldrich.cz
Níže v komentáři mi můžete dát vědět, jak Vaše weby v testu obstály...
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář