Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Předvýrobní analýza aneb než se pustíme do grafiky

Předvýrobní analýza aneb než se pustíme do grafiky



Datum konání:
9.4.2015

Pokud chcete mít úspěšný web, který bude v maximální možné míře plnit plánované cíle, je nezbytné před vlastní výrobou provést takzvanou PŘEDVÝROBNÍ ANALÝZU. Předvýrobní analýza je takovou architektonickou studií, v tomto případě ale ne stavby, ale vašeho webového projektu. Mimochodem, když už mluvíme o architektech, tak pokud hledáte nějakého schopného a moderního doporučuji Ing.arch.Vlčka - JPV Architekt Plzeň.

Co taková předvýrobní analýza obnáší?

  • Analýzu klíčových slov
  • Marketingový pohled na web - o tom jsem již psal v článku "Chcete zlepšit své podnikání na Internetu?"
  • Vytvoření struktury webu na základě výsledků analýzy klíčových slov se zohledněním marketingového pohledu
  • Tvorba wireframe - "drátěný" model webu - popisuje web a každý v něm použitý element; je vytvářen v přesných proporcích, je v něm popsána funkčnost, obsah a rozložení webu /o tvorbě wireframe si napíšeme podrobněji někdy příště/

Tyto kroky jsou nezbytné k tomu, aby Vaše investice, ať už časová nebo finanční ,do tvorby nového webu měla smysl a přinesla kýžený výsledek.

 

Otázky na tělo na závěr: "Dělali jste si předvýrobní analýzu při tvorbě Vašeho webu?"

 

Budu rád za Vaše komentáře....


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů