Český internetový vyhledávač Seznam.cz oznámil aktualizaci algoritmu, s pracovním názvem Jalapeňo, který má významně ovlivnit výsledky ve vyhledávání. Tímto krokem mají dostat přednost ve vyhledávání weby s hodnotným obsahem na úkor webů typu obsahových farem, webů agregující čistě PR články, MFA/MFM či doorway stránky,...
To vypadá jako zajímavý počin, kterým se chce Seznam.cz přiblížit svému staršímu a podstatně zkušenějšímu soupeři Google.com. Všichni určitě budeme spokojenější, když při vyhledávání najdeme relevantní stránky, kde najdeme požadované informace. Seznam byl známý tím, že lze výsledky vyhledávání ovlivnit "hrubou" silou, tj. věcmi typu: větší množství odkazů, četnější výskyt klíčových slov v přesné shodě, klíčová slova obsažená v doméně a podobně - to prý už nyní nepůjde... SLÁVA!
A co o tom říká Radovan Šesták, produktový manažer Seznamu: „Na zkvalitňování vyhledávání pracujeme dlouhodobě. Děláme vše proto, abychom lidem nabídli relevantní odpověď na první dobrou. Prostřednictvím nasazení balíku úprav, který interně nazýváme Jalapeňo, budeme v řazení výsledků vyhledávání zvýhodňovat stránky nesoucí kvalitní obsah. Za takový zjednodušeně řečeno považujeme původní autorský obsah, který uživateli poskytuje přidanou hodnotu v podobě např. informací či zábavy.“
Předpokládá se, že pořadí výsledků se projeví až u čtvrtiny hledání, což podle odhadu lidí ze Seznam.cz povede k tomu, že dojde k úpravě na první pozici u 2 % hledání, tak se necháme překvapit...
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
A: Republikánská 45, 326 00 Plzeň
Přidat komentář