+420 725 895 550Republikánská 45, Plzeň
Chci úspěšný web

BLOG
Přečtěte si, co je nového

Všechny články

Přestanou se Vaše webové stránky zobrazovat?

Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...

PF 2018

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Pozor na podvodníky - ES firmy nejsou Seznam.cz

Hospodářské noviny zveřejnily článek o novém katalogovém podvodu, jehož oběťmi se stávají firmy zapsané v katalogu firmy.cz od Seznamu...

Naučte se lépe využívat internet společně s Googlem

V tomto příspěvku bych Vás rád seznámil s hodně zajímavým projektem od Googlu - Digitální garáž. Sám jsem ho celý absolvoval a mohu s čistým svědomím říct, že pokud to s využitím internetu pro své podnikání myslíte vážně, najděte si čas a absolvujte ho.

PF 2017

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Lze prodávat domy přes internet?

Lze prodávat domy přes internet?



Datum konání:
23.6.2016


Případová studie – STAVEBNÍ FIRMA J. GROUP

jgroup.PNGWeb www.jgroup.cz podpořil podnikání ve stavebnictví

Chcete prodávat domy přes internet? Stačí dobře udělaný zákaznicky orientovaný web a cílený online marketing. Přesvědčte se na příběhu plzeňské stavební firmy J. Group.

J. Group nabízí montované dřevostavby na klíč a své podnikání založila na používání unikátního stavebního systému. Přestože je firma na trhu teprve od roku 2011, našla už své klienty nejen v Plzeňském a Středočeském kraji, ale také na Slovensku. Navíc spolupracuje s řadou obchodních partnerů, a tím může dále expandovat.

Jak probíhala /a stále probíhá/ úspěšná spolupráce?

S J. Group spolupracujeme od počátku jejího podnikání. Cílem bylo vytvořit takový web, který by stavařům přivedl dostatek zakázek. Stavebnictví je vysoce konkurenční obor, který se navíc neustále mění, a proto se musí průběžně vyvíjet i to, jak J. Group oslovuje své potenciální klienty. K tomu potřebuje dobrý online marketing.

  1. V prvních letech spolupráce investoval klient do internetového marketingu jen nárazově, proto počet nových zákazníků přicházejících z internetu nebyl dostatečný.
  2. V dubnu 2014 jsme začali s pravidelnými internetovými kampaněmi. Jejich výhodou je flexibilita: Reklamu spouštíme a spravujeme tak, aby reagovala na aktuální potřeby klienta, a samozřejmě také aby při co nejmenších nákladech přivedla na web co nejvíce návštěvníků.
  3. Od ledna 2016 jsme služby ještě rozšířili a zajišťujeme pro klienta kompletní marketingovou správu. Kromě internetových kampaní tak pravidelně
  • píšeme PR článek na web J. Group. Jde o praktické rady a tipy ze stavebnictví. Tyto texty zvyšují návštěvnost a firma si díky nim buduje s lidmi užší vztah.
  • vytipováváme pro klienta vhodné odborné portály a zajišťujeme, aby zde vyšel článek o jeho nabídce. Text píše autor z daného portálu a může mít např. formu recenze.
  • sledujeme pozice webu ve vyhledávačích. Kontrola je důležitá, protože kdyby se web kvůli konkurenci propadnul, začneme to rychle řešit.

Výsledky

V letech 2014 a 2015 se návštěvnost zvýšila šestinásobně. V lednu a únoru 2016 na web J. Group chodilo v průměru 168 lidí denně a poptávku za tyto dva měsíce odeslalo 41 zájemců o nový dům

Cena

Náklady na výrobu webu činily 33 000 Kč (2011) a 16 000 Kč redesign (2015). Online marketing od roku 2015 spotřeboval 52 000 Kč. Tyto částky se vrátily s prvním domem prodaným přes internet.

Celá případová studie ke stažení v PDF...