+420 725 895 550Republikánská 45, Plzeň
Chci úspěšný web

BLOG
Poslední články z blogu

Všechny články

PF 2018

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Pozor na podvodníky - ES firmy nejsou Seznam.cz

Hospodářské noviny zveřejnily článek o novém katalogovém podvodu, jehož oběťmi se stávají firmy zapsané v katalogu firmy.cz od Seznamu...

Naučte se lépe využívat internet společně s Googlem

V tomto příspěvku bych Vás rád seznámil s hodně zajímavým projektem od Googlu - Digitální garáž. Sám jsem ho celý absolvoval a mohu s čistým svědomím říct, že pokud to s využitím internetu pro své podnikání myslíte vážně, najděte si čas a absolvujte ho.

PF 2017

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Windows 10 bezplatně jen do 29. července

Blíží se rozhodnutí zda přejít na nový operační systém...

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Lze prodávat domy přes internet?

Lze prodávat domy přes internet?



Datum konání:
23.6.2016


Případová studie – STAVEBNÍ FIRMA J. GROUP

jgroup.PNGWeb www.jgroup.cz podpořil podnikání ve stavebnictví

Chcete prodávat domy přes internet? Stačí dobře udělaný zákaznicky orientovaný web a cílený online marketing. Přesvědčte se na příběhu plzeňské stavební firmy J. Group.

J. Group nabízí montované dřevostavby na klíč a své podnikání založila na používání unikátního stavebního systému. Přestože je firma na trhu teprve od roku 2011, našla už své klienty nejen v Plzeňském a Středočeském kraji, ale také na Slovensku. Navíc spolupracuje s řadou obchodních partnerů, a tím může dále expandovat.

Jak probíhala /a stále probíhá/ úspěšná spolupráce?

S J. Group spolupracujeme od počátku jejího podnikání. Cílem bylo vytvořit takový web, který by stavařům přivedl dostatek zakázek. Stavebnictví je vysoce konkurenční obor, který se navíc neustále mění, a proto se musí průběžně vyvíjet i to, jak J. Group oslovuje své potenciální klienty. K tomu potřebuje dobrý online marketing.

  1. V prvních letech spolupráce investoval klient do internetového marketingu jen nárazově, proto počet nových zákazníků přicházejících z internetu nebyl dostatečný.
  2. V dubnu 2014 jsme začali s pravidelnými internetovými kampaněmi. Jejich výhodou je flexibilita: Reklamu spouštíme a spravujeme tak, aby reagovala na aktuální potřeby klienta, a samozřejmě také aby při co nejmenších nákladech přivedla na web co nejvíce návštěvníků.
  3. Od ledna 2016 jsme služby ještě rozšířili a zajišťujeme pro klienta kompletní marketingovou správu. Kromě internetových kampaní tak pravidelně
  • píšeme PR článek na web J. Group. Jde o praktické rady a tipy ze stavebnictví. Tyto texty zvyšují návštěvnost a firma si díky nim buduje s lidmi užší vztah.
  • vytipováváme pro klienta vhodné odborné portály a zajišťujeme, aby zde vyšel článek o jeho nabídce. Text píše autor z daného portálu a může mít např. formu recenze.
  • sledujeme pozice webu ve vyhledávačích. Kontrola je důležitá, protože kdyby se web kvůli konkurenci propadnul, začneme to rychle řešit.

Výsledky

V letech 2014 a 2015 se návštěvnost zvýšila šestinásobně. V lednu a únoru 2016 na web J. Group chodilo v průměru 168 lidí denně a poptávku za tyto dva měsíce odeslalo 41 zájemců o nový dům

Cena

Náklady na výrobu webu činily 33 000 Kč (2011) a 16 000 Kč redesign (2015). Online marketing od roku 2015 spotřeboval 52 000 Kč. Tyto částky se vrátily s prvním domem prodaným přes internet.

Celá případová studie ke stažení v PDF...