+420 725 895 550Republikánská 45, Plzeň
Chci úspěšný web

BLOG
Přečtěte si, co je nového

Všechny články

Marketing na sociálních sítích

Prostřednictvím sociálních sítí můžeme mířit na správné cílové skupiny a oslovovat je zajímavým a relevantním obsahem...

Cena za SEO - ceník optimalizace webu

SEO - magickým slovem - v překladu z angličtiny "search engine optimization" - označujeme způsoby, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů, tedy u nás v Čechách primárně na Googlu a Seznamu.

Co sleduji, když hodnotím web v roce 2020?

Posledních více než 10 let je mým pracovním prostředím svět internetu, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že dělám neustále jednu věc - automaticky hodnotím webové stránky.

Přestanou se Vaše webové stránky zobrazovat?

Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...

PF 2018

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Affiliate (provizní) marketing

Affiliate (provizní) marketing



Datum konání:
24.3.2016

Hledáte někoho, kdo bude prodávat Vaše produkty nebo služby? Hledáte nový prodejní kanál? Pak pro vás možná může být vhodný tzv. affiliate (provizní) marketing.

Affiliate marketing funguje poměrně jednoduše. Jde v podstatě o jednoduchý provizní systém, kdy subjekty (affiliate partneři) zprostředkovávají nějakému obchodníkovi prodej a za to dostávají určitou provizi. Příkladem může být nějaký eshop, který svému affiliate partnerovi poskytne propagační materiály - bannery a ten si je umístí na své stránky. Pokud z těchto stránek přijde někdo na eshop a udělá obchod, affiliate partner dostane provizi.

Obchodník /třeba právě Vy/ může mít takovýchto partnerů desítky i stovky. Jsou to v podstatě vaši obchodní zástupci, kteří propagují Váš produkt nebo službu. A příjemné na tom je, že jejich veškerá odměna je založena pouze na reálném prodeji - pokud daný affiliate partner nic neprodá, tak také nezíská žádnou provizi.

Tento systém prodeje u nás využívá například Alza.cz nebo Mall.cz. Ale nejsou to jen takto velcí hráči, kteří tento systém využívají - je to systém, který může používat jakýkoliv obchodník, který své zboží nebo službu prodává přes internet. Pokud si chcete udělat obrázek o tom, jestli je vaše firma vhodná pro affiliate, koukněte se na tyto stránky: www.affilbox.cz. Affilbox je příkladem programu, který propojuje obchodníky /aktuálně jich má přes 1800/ a affiliate partnery neboli potenciální "obchodní zástupce" /aktuálně více než 23000/ a můžete se na něm inspirovat, jestli je to pro vás vhodný prodejní kanál.

Pokud budete mít zájem o více informací na téma Affiliate marketingu, zavolejte mi nebo napište...

Jaroslav Voldřich

PS: zítra je Velký pátek, tudíž přeji příjemné prožití velikonoc :)


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů