Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Affiliate (provizní) marketing

Affiliate (provizní) marketing



Datum konání:
24.3.2016

Hledáte někoho, kdo bude prodávat Vaše produkty nebo služby? Hledáte nový prodejní kanál? Pak pro vás možná může být vhodný tzv. affiliate (provizní) marketing.

Affiliate marketing funguje poměrně jednoduše. Jde v podstatě o jednoduchý provizní systém, kdy subjekty (affiliate partneři) zprostředkovávají nějakému obchodníkovi prodej a za to dostávají určitou provizi. Příkladem může být nějaký eshop, který svému affiliate partnerovi poskytne propagační materiály - bannery a ten si je umístí na své stránky. Pokud z těchto stránek přijde někdo na eshop a udělá obchod, affiliate partner dostane provizi.

Obchodník /třeba právě Vy/ může mít takovýchto partnerů desítky i stovky. Jsou to v podstatě vaši obchodní zástupci, kteří propagují Váš produkt nebo službu. A příjemné na tom je, že jejich veškerá odměna je založena pouze na reálném prodeji - pokud daný affiliate partner nic neprodá, tak také nezíská žádnou provizi.

Tento systém prodeje u nás využívá například Alza.cz nebo Mall.cz. Ale nejsou to jen takto velcí hráči, kteří tento systém využívají - je to systém, který může používat jakýkoliv obchodník, který své zboží nebo službu prodává přes internet. Pokud si chcete udělat obrázek o tom, jestli je vaše firma vhodná pro affiliate, koukněte se na tyto stránky: www.affilbox.cz. Affilbox je příkladem programu, který propojuje obchodníky /aktuálně jich má přes 1800/ a affiliate partnery neboli potenciální "obchodní zástupce" /aktuálně více než 23000/ a můžete se na něm inspirovat, jestli je to pro vás vhodný prodejní kanál.

Pokud budete mít zájem o více informací na téma Affiliate marketingu, zavolejte mi nebo napište...

Jaroslav Voldřich

PS: zítra je Velký pátek, tudíž přeji příjemné prožití velikonoc :)


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů