Prostřednictvím sociálních sítí můžeme mířit na správné cílové skupiny a oslovovat je zajímavým a relevantním obsahem...
SEO - magickým slovem - v překladu z angličtiny "search engine optimization" - označujeme způsoby, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů, tedy u nás v Čechách primárně na Googlu a Seznamu.
Posledních více než 10 let je mým pracovním prostředím svět internetu, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že dělám neustále jednu věc - automaticky hodnotím webové stránky.
Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...
Veselé Vánoce a šťastný nový rok...
Máme firmu na Facebooku a teď, co s tím?
Udělali jste si firemní profil na Facebooku a teď přemýšlíte, co s ním? Vycházeli jste při jeho tvorbě z těchto předpokladů? "Je to jednoduché! Zvládne to kdokoli! Jen sem tam něco zveřejníme!" Je to tak? Já si troufnu tvrdit, že 90% /jsem optimista/ firem tak postupovalo. Výsledkem samozřejmě je, že "TO" nefunguje... Ptáte se: "Existují tedy nějaké tipy, jak na to?". Samozřejmě ano, například třeba: skutečné postavy /příběhy/, sex, zvířátka, děti, lítost,... O tom, ale dnes ve svém krátkém zamyšlení mluvit nechci.
Facebook jsem si vzal jako příklad amatérismu, s kterým se u firem v souvislosti s jejich působením na internetu pravidelně setkávám. Vždy mě překvapuje, jak se jinak ve všech ostatních oborech perfektní firma, na internetu chová. Kdyby tak přistupovala třeba ke svému účetnictví, pravděpodobně /spíš jistě/ by už nefungovala a čelila by zvídavým dotazům příslušných orgánů...
Na druhé straně to může být výhoda pro tu menšinu firem, která internet bere vážně a podle toho k němu přistupuje - má možnost si vybudovat nezanedbatelnou konkurenční výhodu oproti svým konkurentům!
Zajímalo by mě, jak jste na tom Vy a Vaše firmy? Je internet plnohodnotnou součástí Vašeho podnikání?
Napište mi, prosím, Vaše zkušenosti do komentáře.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář