Máme firmu na Facebooku a teď, co s tím?
Udělali jste si firemní profil na Facebooku a teď přemýšlíte, co s ním? Vycházeli jste při jeho tvorbě z těchto předpokladů? "Je to jednoduché! Zvládne to kdokoli! Jen sem tam něco zveřejníme!" Je to tak? Já si troufnu tvrdit, že 90% /jsem optimista/ firem tak postupovalo. Výsledkem samozřejmě je, že "TO" nefunguje... Ptáte se: "Existují tedy nějaké tipy, jak na to?". Samozřejmě ano, například třeba: skutečné postavy /příběhy/, sex, zvířátka, děti, lítost,... O tom, ale dnes ve svém krátkém zamyšlení mluvit nechci.
Facebook jsem si vzal jako příklad amatérismu, s kterým se u firem v souvislosti s jejich působením na internetu pravidelně setkávám. Vždy mě překvapuje, jak se jinak ve všech ostatních oborech perfektní firma, na internetu chová. Kdyby tak přistupovala třeba ke svému účetnictví, pravděpodobně /spíš jistě/ by už nefungovala a čelila by zvídavým dotazům příslušných orgánů...
Na druhé straně to může být výhoda pro tu menšinu firem, která internet bere vážně a podle toho k němu přistupuje - má možnost si vybudovat nezanedbatelnou konkurenční výhodu oproti svým konkurentům!
Zajímalo by mě, jak jste na tom Vy a Vaše firmy? Je internet plnohodnotnou součástí Vašeho podnikání?
Napište mi, prosím, Vaše zkušenosti do komentáře.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
A: Republikánská 45, 326 00 Plzeň
Přidat komentář