+420 725 895 550Republikánská 45, Plzeň
Chci úspěšný web

BLOG
Poslední články z blogu

Všechny články

PF 2018

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Pozor na podvodníky - ES firmy nejsou Seznam.cz

Hospodářské noviny zveřejnily článek o novém katalogovém podvodu, jehož oběťmi se stávají firmy zapsané v katalogu firmy.cz od Seznamu...

Naučte se lépe využívat internet společně s Googlem

V tomto příspěvku bych Vás rád seznámil s hodně zajímavým projektem od Googlu - Digitální garáž. Sám jsem ho celý absolvoval a mohu s čistým svědomím říct, že pokud to s využitím internetu pro své podnikání myslíte vážně, najděte si čas a absolvujte ho.

PF 2017

Veselé Vánoce a šťastný nový rok...

Windows 10 bezplatně jen do 29. července

Blíží se rozhodnutí zda přejít na nový operační systém...

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Máme firmu na Facebooku a teď, co s tím?

Máme firmu na Facebooku a teď, co s tím?



Datum konání:
11.5.2015

Máme firmu na Facebooku a teď, co s tím?

Udělali jste si firemní profil na Facebooku a teď přemýšlíte, co s ním? Vycházeli jste při jeho tvorbě z těchto předpokladů? "Je to jednoduché! Zvládne to kdokoli! Jen sem tam něco zveřejníme!" Je to tak? Já si troufnu tvrdit, že 90% /jsem optimista/ firem tak postupovalo. Výsledkem samozřejmě je, že "TO" nefunguje... Ptáte se: "Existují tedy nějaké tipy, jak na to?". Samozřejmě ano, například třeba: skutečné postavy /příběhy/, sex, zvířátka, děti, lítost,... O tom, ale dnes ve svém krátkém zamyšlení mluvit nechci.

Facebook jsem si vzal jako příklad amatérismu, s kterým se u firem v souvislosti s jejich působením na internetu pravidelně setkávám. Vždy mě překvapuje, jak se jinak ve všech ostatních oborech perfektní firma, na internetu chová. Kdyby tak přistupovala třeba ke svému účetnictví, pravděpodobně /spíš jistě/ by už nefungovala a čelila by zvídavým dotazům příslušných orgánů...

Na druhé straně to může být výhoda pro tu menšinu firem, která internet bere vážně a podle toho k němu přistupuje - má možnost si vybudovat nezanedbatelnou konkurenční výhodu oproti svým konkurentům!

Zajímalo by mě, jak jste na tom Vy a Vaše firmy? Je internet plnohodnotnou součástí Vašeho podnikání?

Napište mi, prosím, Vaše zkušenosti do komentáře.


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář