+420 725 895 550Republikánská 45, Plzeň
Chci úspěšný web

BLOG
Přečtěte si, co je nového

Všechny články

Kvalitní web copywriting a SEO jdou ruku v ruce

Za výborným textem na webu je spousta přípravné práce, kterou, pokud je text skvělý, nezaznamenáte. Všechno začíná analýzou klíčových slov. Na základě této analýzy se text připraví tak, aby byl pro návštěvníky vašeho webu relevantní a přesvědčil je, aby nakoupili právě u vás.

Marketing na sociálních sítích

Sociální sítě - Facebook, Instagram, LinkedIn - pokud bychom měli jmenovat ty nejznámější, jsou velkým fenoménem a časy, kdy byly vnímány pouze jako zdroj zábavy a trávení volného času jsou dávno pryč.

Cena za SEO - ceník optimalizace webu

SEO - magickým slovem - v překladu z angličtiny "search engine optimization" - označujeme způsoby, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů, tedy u nás v Čechách primárně na Googlu a Seznamu.

Co sleduji, když hodnotím web v roce 2020?

Posledních více než 10 let je mým pracovním prostředím svět internetu, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že dělám neustále jednu věc - automaticky hodnotím webové stránky.

Přestanou se Vaše webové stránky zobrazovat?

Má Váš web zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS? Internetový prohlížeč Google Chrome mění od července 2018 algoritmus. Z toho důvodu se na některých webech začne zobrazovat upozornění, že jsou stránky nezabezpečené...

Drobečková navigace

Úvod > Blog > Máme firmu na Facebooku a teď, co s tím?

Máme firmu na Facebooku a teď, co s tím?



Datum konání:
11.5.2015

Máme firmu na Facebooku a teď, co s tím?

Udělali jste si firemní profil na Facebooku a teď přemýšlíte, co s ním? Vycházeli jste při jeho tvorbě z těchto předpokladů? "Je to jednoduché! Zvládne to kdokoli! Jen sem tam něco zveřejníme!" Je to tak? Já si troufnu tvrdit, že 90% /jsem optimista/ firem tak postupovalo. Výsledkem samozřejmě je, že "TO" nefunguje... Ptáte se: "Existují tedy nějaké tipy, jak na to?". Samozřejmě ano, například třeba: skutečné postavy /příběhy/, sex, zvířátka, děti, lítost,... O tom, ale dnes ve svém krátkém zamyšlení mluvit nechci.

Facebook jsem si vzal jako příklad amatérismu, s kterým se u firem v souvislosti s jejich působením na internetu pravidelně setkávám. Vždy mě překvapuje, jak se jinak ve všech ostatních oborech perfektní firma, na internetu chová. Kdyby tak přistupovala třeba ke svému účetnictví, pravděpodobně /spíš jistě/ by už nefungovala a čelila by zvídavým dotazům příslušných orgánů...

Na druhé straně to může být výhoda pro tu menšinu firem, která internet bere vážně a podle toho k němu přistupuje - má možnost si vybudovat nezanedbatelnou konkurenční výhodu oproti svým konkurentům!

Zajímalo by mě, jak jste na tom Vy a Vaše firmy? Je internet plnohodnotnou součástí Vašeho podnikání?

Napište mi, prosím, Vaše zkušenosti do komentáře.


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů